Kaip save atrasti?

by | Mar 22, 2022 | Category #3 | 0 comments

Gyvename laikais, kai galime sau leisti būti, kuo tik norime. Svarbiausias klausimas, kurio negali daug žmonių atsakyti – o kuo tapti, kai gali tapti bet kuo? Karjeros pasirinkimas, visų pirma, nėra amžinas sprendimas akmenyje iškaltas. Kiekvienas žmogus gali keisti karjeros kryptį, kiek tik nori kartų per gyvenimą, jeigu tik turi noro, ambicijų, gebėjimų ir disciplinos.

Prieš kelis mėnesius buvau pakviesta dalyvauti diskusijoje su keliais savo srities profesionalais prieš jaunuolių, kurie netrukus rinksis profesijas, auditoriją. Mūsų buvo paprašyta pasidalinti savo pirmaisiais darbais ir istorijomis, kaip atsidūrėme ten, kur esame šiai dienai. Pasakodama istorijas (nesileiskime į jas šį kartą), aš sudėliojau vieną atradimą, kuris gali padėti kiekvienam pradedančiam karjerą, o galbūt esančiam pusiaukelėje ir suprantančiam, kad kurį laiką ėjo ne ta kryptimi.

Technologijų provėržio, konkurencijos ir šviesos greičiu lekiančių pokyčių laikais, atrodo, kad mes turime priimti sprendimus ir pasiekti geriausius rezultatus čia ir dabar. Vedami ambicijų ir noro turėti rezultatus, čia ir dabar, žmonės ne tik pasiekia neišpasakytų tikslų, bet ir labiau pasimeta, dvejoja, kvescionuoja ir ieško savęs. Aš noriu pateikti metodą, kuris leis pasitelkiant archajiškus darbus, galimai atrasti savo pašaukimą, aistrą, o galbūt net verslo idėją. Let’s dive in.

Kiekviena patirtis – nesvarbu, kokia „paprasta“ ji atrodytų – yra navigacijos punktas jūsų kelionėje į save.

Bandymų/klaidų metodas

Vienas dažniausių pirmųjų darbų – padavėjo/padavėjos pozicija – yra puiki gyvenimo mokykla. Tai nėra tik patiekalų nešiojimas ar streso valdymas tarp virtuvės ir nepatenkintų klientų. Galbūt nešioti lėkštes jums pasirodys per daug nuobodus darbas, bet jus domins logistika (produktų užsakymas, likučių valdymas, inventorizacija). Galbūt jūsų aistra yra klientų aptarnavimas ir gebėjimas parduoti, bet dirbant padavėju jūs galite skirti per mažą laiko kiekį kiekvienam klientui. Galbūt jums puikiai sekasi sutelkti komandą, deleguoti užduotis ir imtis iniciatyvos.

Padavėjo darbas tai gebėjimas:
  • valdyti emocijas, kai situacijos ima slysti iš rankų,
  • atsiminti dešimt skirtingų užsakymų ir dar trijų stalų „ypatingus pageidavimus“,
  • dirbti komandoje, kai kiekvienas iškvėpimas gali virsti konfliktu.
  • Žongliravimas skirtingomis atsakomybėmis, kurios prasideda restorano atidarymu ir baigiasi kasos operacijomis.
Ką tai apie jus sako?
  • Jei išlaikote ramybę ir empatiją – jūsų stiprybė emocinis intelektas ir konfliktų valdymas.
  • Jei greitai reaguojate, organizuojate chaosą – jūs turite aiškų procesų valdymo gebėjimą.
  • Jei įžvelgiate galimybes pagerinti klientų patirtį – jumyse gali slypėti inovacijų kūrėjas.
  • Jeigu gebate įtikinti žmones užsisakyti specifinius patiekalus bei gėrimus – galimai esate puikus pardavėjas ir derybininkas.
  • Jeigu komanda, klientai, tiekėjai ir kiti žmonės jūsų klauso, paiso ir yra linkę kreiptis – jūs turite lyderio savybių.

Aš tikiu, kad kartais mes prarandame galimybes, nes dėl išankstinių įsitikinimų ar žinojimų, atsisakome atrasti netikėtus dalykus. Nėra blogo darbo, blogos patirties. Yra patirtys, kurios mus augina ir yra patirtys, kurios yra per patogios, kad iš jų išeitume geresniais specialistais.

Svarbu ne pasirinkti tobulą kelią, o eiti drąsiai

Pirmoji darbo patirtis gali nulemti tolimesnę karjerą, o kartais pirmosios profesinės patirtys neturi nieko bendro, kas laukia ateityje. Yra patirtys, kurios mus augina, ir patirtys, kurios mums švelniai primena – metas judėti toliau. Kartais darbas, kuris šiandien atrodo laikinas ar nereikšmingas, po metų tampa ta kertine patirtimi, kuria remsitės statydami savo gyvenimo projektą.
Kartais atradimas, kad tai tikrai ne jums, yra pats vertingiausias atradimas.

Svarbiausia – nebijoti bandyti. Nebijoti klysti. Nebijoti keistis.
Nes kiekvieną kartą žengdami pirmyn, jūs vis labiau atrandate tą žmogų, kuris esate iš tikrųjų.

You may Also Like..

Use Customer Feedback to Pivot Your Business

Use Customer Feedback to Pivot Your Business

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo...

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *